22 Kasım 2013 Cuma

YİBİDOM' UN SÜNNETİİ :))

17.08.2011 de aslanımın erkekliğe ilk adımının düğününü yaptık. Arada mesefaler olmasaydı ablama daha çok destek çıkardım yardım ederdim ama bi gün öncesinden gidip anca hazırlık yapabildim. Ankara nasıl bir memlekettir arkadaş Bursada Cumhuriyet caddesinde aklına gelebilecek her malzeme mevcut ama tüm Ankara yı dolaşıp anca bişiler bulabildim oda tam anlamıyla değil:(
neyse herşeye ragmen güzel bi düğün yaptık. aslında çok geriden gidiyorum uzun zaman oldu yazamayalı. işlerim yoğun ve vakit ayıramaz oldum... neyse yibidomun sünnetinden kareleri sizlerle paylaşmak istedim...

Düğünden bir gün önce gidip Yiğit Emre' nin sünnet çekimlerini yaptık.

İyikide bir gün önce yaptık düğün günü yapsaydık yetişmicekti kesinlikle..



Düğün olucak yerde şeker masası hazırladım. 2 tanede fotoğraf çerçevesi koydum. birinde Yiğit Ablam ve Mehmet abim vardı diğerindede Rahmetli ablamla Yiğit in fotoğrafı. her ne kadar burukluk yaşatsada o bizimleydi. 

Kartınıda ben tasarladım. Münevver saolsun çok yardımcı oldu. bi kez daha teşekkür ederim:)
Gelen misafirlere dilek kartı dağıttık. Dilek kartı bu senelerde çok moda ve hatıralara önem verenler için güzel bişey die düşünüyorum:)




:) yerimmm onun suratını bennn

Abim her zamanki muzipliğinde:))

Sünnet çekimlerini tabikide ben yaptımm. Paşam her ne kadar sıkılıp bağırınıp çağırınsada bana güzel fotoğrafları oldu düğününde:)



Palyaçoların hakkını yememek lazım güzel eğlendirdi çocukları.



Koca düğün boyunca onları beraber yakalayabildiğim tek fotoğraf:(



Haydi bakalımmm paşamız piste:)

Annemizle babamızda önden geldiler:)

şu dakikalarda yiğit emrenin dawranışları beni gülmekten öldürdü. şehzadeler gibi bi oyana bi bu yana elini sallayıp sırıta sırıta bi hal oldu. 

Tabiki kınasını ben yakkktımmm:)) kocaman bi Z harfi yazdım.
Daha nice güzel günlerini görmek nasip etsin rabbim bize. bu sünnetimizde bölece geçmiş oldu. Yayında yapımda emeği geçen herkese teşekkür ederimmm:))

Bu çerçeveyi özene bözene yap teeee Ankaraya götürdüm sen düğün günü evde unutt neyseki ablam giyindirip bi kaç fotoğraf çekmiş içim rahatladı. :)

2 yorum:

  1. bütün ayrıntılar çok harikalı zezem,resimler şahane;kart ise senin tasarımın ufacık katkım olduysa ne mutlu:) hep mutlu olsun bu güzel aile;Yibido'nun yüzü de her daim gülsün inşallah resimlerde ki gibi; MAŞALLAH :)

    YanıtlaSil
  2. aaminnn canım bnm çok saol öpptümmm en kocamanından:*

    YanıtlaSil

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler