16 Şubat 2014 Pazar

Ablamın Baby Shower Partisi:)

Bazen uzaklık problem değildir. Engel sayılmaz. ablamın elimden geldiğince yanında olmaya çalıştım hamilelik zamanında.
Miniğime bi kaç eşya hazırladım. Yeğenlerimin arasında ayrım yapamam. hala olurken ne yaptıysam teyze olurkende yapmaya gayret ettim. Yeğenlerim benim için çok değerli. Yiğit emre, Eflin, Asaf Bera ve en miniğimiz Fatma Serra 4 taneler. Allah yokluklarını göstermesin. hepsini ayrı ayrı çok seviyorum bunuda belirtmek istedim:)
Gelelim Baby shower a... Aslında aklımızda yoktu ablam baby shower mı yapsak dedi. Doğuma çok az kaldığı için bi an önce yapmamız lazımdı. 15 şubatta yapabiliriz die konuştuk.Hem Emrahta şehirdışında olucaktı o gün hemde bende yanlız kalmamış olucaktım. Emoyu Manavgata yollayıp bende çıkıp Ankaraya geldim.önceden arkadaşlarıyla irtibata geçip dawet ettim. kişi sayısı belirleyip ona göre hazırlıklar yaptık.
işte size baby Shower dan kareler:)


Hepsi El emeğim olsun istedim yaptığım herşeyi kendim yaptım:)

Bebek bezi pastamız:)

ağzımız tatlansın die lokumlarımız:)


Pastamız:)

Kurabiyeleri annem ben gülcan büşra nisa beraber yaptık:) hepsine ayrı ayrı çok çok çokk teşekkür ederim:)

evin her tarfını pempiş pempişş süsledik:)

Ablam & Annemmm:))

Tülden pon pon taç yaptım gelen misafirlerimize verdik:)
Ablam & Elif:)

Ablam elif Kırmızılı Handan & Mine 

Handan & Elif

:)





Yiğit Emrem e Abi yaka kartı yaptım:)

ablama Fatma serranın annesi tacı Mehmet abime baba yiğite abi:) yakalığı yaptım. Bunları doğumdada kullanıcam çekimlerde:)

:)





Babaanne & Anneanne













Ve Ablamla Ben :)


Kendime de teyze tacı yaptım tabiki :))


Baby Shower akşamı herkes pert:)) ama Fatma Serra pır pır anneciğinin karnında bize oyunlar oyunlar:)) sıpa sağlığıyla bi an evvel gelsin:) dört gözle bekliyoruz :))

2 yorum:

  1. kendimi alamadım resimlerden pembenin en güzel hali Fatma Serra'nın partisinde olmuş bayıldım arkadaşım herşey çokk güzel sağlıkla gelsinnn miniğimm :)

    YanıtlaSil
  2. ayy canımmm bnmmm çokk teşekkür ederimmm kuzuumm:) rabbim senide böle güzel mutluluklarla karşılaştırsın öpülldünn enn kocamanından:))

    YanıtlaSil

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler