27 Ağustos 2017 Pazar

''Bride Tribe'' Tşörtünü Kendin hazırla :)

Herkese Merhaba:)
Son zamanlarda çok trend olan bekarlığa veda partilerine renk katan tşörtleri çok beğeniyordum. Kız kardeşim gibi sevdiğim Gupse 'ninde bakerlığa vedası yaklaşırken Trendyolda tşörtleri buldum buldum ama bedenleri kalmamıştı. Gelen misafirlerinde bir kaçına alıp birkaçına almamak olmazdı. araştır taraştır neyse let go da ''bride'' yazılı olanı buldum aldım. Gel gelelim ki Bride Tribe bulamıyordum düşün en sonunda baskı yaptırmaya karar verdim oda parasal olarak fazla geldiğinden ondan da vazgeçtim.bi akşam aklıma annem ben küçükken kumaş boyama yapardı o geldi. Ve dedim ki kızım Zeynep sen bu tşörtleri boyarsın mis gibide olur:) sıvadım kolları 180 tl lik masrafı 10 tl nasıl indirdim onu paylaşıcam şimdi alın kağıdı kalemi söylüyorum:) he partiye gelicek arkadaşlarınızın hepsinin mutlaka beyaz tşörtleri vardır başta onları istiyoruz:) Tabi onu sizin için feda etmicek insanları zaten çağırmayın :))))

Malzemeler:
-Beyaz Tşört
-Siyah kumaş boyası
-Çok ince uçlu fırça
-Boyayı koymak için kap
-Karbon kağıdı (Sarı Renk)
-Bride Tribe çıktı aldığımız kağıt

En alta tşörtü koyuyoruz onun üzerine karbon kağıdını(dikkat edin karbon kağıdını ters koymayın) ve üzerine çıkartmak istediğimiz görseli koyup kalemle bastırarak çiziyoruz. Sonra boyayı bir kap içerisinde hafif sulandırıp seyreltiyoruz çok su koymayın tşörtü mahvedersiniz söyliim:) az su ok:)) boyuyoruz ve kurumasını bekliyoruz birde boyayacağımız yerin altına poşet koyalım ki boya tşörtün sırt kısmına geçmesin:) sorularınızı instagram @zeynepvelibeyoglu adresimden msj ile sorabilirsiniz:)Kolay gelsin :) şimdilik sevgiler...



 
 
 
 
Görseli indir çıktısını al önce:)) (Bu arada ben A5 e çıktı aldın yani bir A4 ün yarısına)
 
 
 
Tşörtün arasına poşet koymayı ihmal etmeyin diğer türlü boya tşörtün sırt kısmına geçer.


hadi boyayın:))

Sonuç:))

 
Birer tanede tütü yapabilirseniz harika olur:) Ben annemden destek aldım sizde dikiş bilen birinden destek alırsanız süper olabilir:))
 
Hoşçakalınn:)) Mutlu kalınn:))

 
 
 
 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler