11 Mart 2015 Çarşamba

14 Şubat :)

14 şubatı ne zaman dışarıda geçirmek için hazırlansak verdiğimiz paralara hep yazık olduğunu görmemin üzerine extra bi durum söz konusu olmadığı taktirde evde kutlama kararımdan bu yılda caymadım. Aslında böyle günlerde romantikli şeyleri erkekler yapmalı ya fakat ben böle bi kural olduğunu düşünmüyorum insan evlendikten sonra bir olmalı. Sen ben diil artık biz olarak hareket edildiğini düşündüğümüzde böle şeyleri yapmak kadına ağır gelmekten çıkıyor ve zevkli hale geliyor. Benim eşim bana değer veriosa beni sewiosa bir dediğimi iki etmiyosa özel günlerde ufak tefek şeyler hazırlamaktan bişi olmaz kii (Evliysen:) tabiki) Sevgililik döneminde öyle yada böyle dışarda kutlama yapıyosun. Evlendikten sonra insanın bazı düşüncelerinin de değiştiğini düşünüyorum ben:) Neyse gelelim 14 şubata. Kucak dolusu sevgiler....

Değişik olsun diye kurdelarla süsledim.


En yakın arkadaşımı unuturmuyum  love yazılı paket yanında ufak bi hediyeyle onunda sevgi gününü kutladım:)

Ofisteki arkadaşlarımada ufak bi jest yaptım:) bunlar onlar için 


Pikniğimizden kareler:)





Bu güzel cupcakeleri Ayşe hanımcım yaptı. Yani kurabiyeden düşler:)




Akşam ki 14 Şubat soframda böyleydi:)






Bu minik mis kokulu minik kalpleride Burcu hanımdan bulabilirsiniz:)
Harika kokulu minik kalpler için bi TIK










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler