11 Mart 2015 Çarşamba

Aşklıkırlıkıra Özel Kahvaltı:)

Bahar geldi içimiz kıpır kıpır:) Havalar tam anlamıyla bahar geldi demese de gelicek sonuçta:) neyse Emrah bir haftadır eğitimdeydi geldiği haftanın hafta sonuna ona değişikli ona özel bi kahvaltı hazırlayayım dedim. Çevremdeki bi çok kişi bilir ki telefonumda bile kocacım aşkım falan diye değil Aşklıkırlıkır diye kayıtlı.Ben uydurdum bunu emoya özel uyduda :) Aşkım lıkır lıkır içmelik :)) Bazen aşklık bazen sevgilik hayatımın tadı tuzu falan diye ordan aklıma geldi bunları ürettim:)))Belki saçma gelebilir ama başkalarına göre saçmalamayı kendime göre mutlu yaşamayı sewiyorum:)Aşklıkırlıkır şeklinde hitap etmiyorum ama her yerde öyle kayıtlı:) Yakınlarımda bilirler ki Aşklıkırlıkır denince akla Zeynep İn Emrah gelir:) Neyse gelelim hazırladığım kahvaltı masasına aslında öle aman aman şeyler hazırlamadım. önemli olan sunum şekli:) Merak ettiniz hadi şimdi sıra fotoğraflarda...






















Şimdilik herkese sevgi dolu günler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba sevgili okuyucu:
Yorumun için teşekkür ederim.
Kısa zamanda yayınlayacağım. Sevgiler